Скільки зберігається замовлення у 5post?

8. Терміни зберігання замовлення у постаматі або пункті самовивезення 5post – 7 днів.

Скільки зберігається замовлення у П'ятірці?

Термін зберігання відправлень на касі П'ятірочки складає 7 днів. Самостійно в особистому кабінеті або через службу підтримки продовжити цей час можна на 3 дні. Видача провадиться протягом усього часу роботи магазину.

Як продовжити зберігання 5Post?

У постаматі/пункті видачі замовлень 5Post Щоб продовжити термін зберігання посилки, зателефонуйте на гарячу лінію служби доставки 5Post: 8 800 555 55 05.

Як отримати доставку 5Post?

  1. Вкажіть під час оформлення доставки в онлайн-магазинах наших партнерів адресу найближчого до вас магазину «П'ятірочка» або «Перекресток» та виберіть доставку у постамат.
  2. 5Post доставить посилку в постамат та надішле вам SMS-повідомлення.
  3. Приходьте до супермаркету, коли отримаєте сповіщення про прибуття товару.

Скільки може бути посилка в Постаматі?

3 дні Термін зберігання посилки в постаматі вказаний у вас у SMS, як правило, він становить 3 дні.

Як забрати річ із Постамата 5Post?

Відкрийте на телефоні QR-код вашого замовлення та відскануйте його. Оплатіть посилку через термінал постаматаякщо не зробили цього заздалегідь. Після платежу осередок із товаром відкриється. Якщо ви сплатили замовлення заздалегідь, то осередок розблокується відразу після введення коду з SMS або сканування QR-коду.

Що буде, якщо не забрати посилку з Постамата?

Якщо ви не забрали замовлення в постамате, це замовлення перейде в розряд незатребуваних і буде повернутий в інтернет-магазин та анульований. Після повернення товару та ануляції замовлення, кошти за товар буде повернено в установленому порядку.

Як надіслати 5Post?

Вкажіть при оформленні доставки в онлайн-магазинах наших партнерів адресу найближчого до вас магазину «П'ятірочка» або «Перехрестя» та виберіть доставку в постамат. 5Post доставить посилку в постамат та надішле вам SMS-повідомлення. Приходьте до супермаркету, коли отримаєте сповіщення про прибуття товару.

Як змінити адресу доставки 5Post?

якщо вам на e-mail надійшов лист про те, що замовлення відвантажено з нашого складу у службу доставки 5Post, але Ви ще не отримали SMS-повідомлення про надходження посилки в постамат або пункт видачі замовлень 5Post, для зміни адреси доставки зателефонуйте на гарячу лінію 5Post: 8 800 555 55 05.