Чи можна залишити посилку в Постаматі?

Як залишити посилку в Постаматі?

  1. Зареєструйте посилку у мобільному додатку
  2. Отримайте код для надсилання
  3. Покладіть посилку в постамат та відстежуйте статус доставки в додатку

Чи можна продовжити термін зберігання у Постаматі?

Можна, можливо надіслати собі повторно SMS або продовжити термін зберігання посилки. Будь ласка, з усіх питань отримання замовлень у постаматах та пункти видачі PickPoint звертайтеся за телефоном 8 495 984-31-22.

Як продовжити термін зберігання посилки у Постаматі?

Сервіс «Продовження термінів зберігання замовлення»

  1. На головній сторінці сайту www.pickpoint.ru натисніть кнопку «Продовжити термін зберігання замовлення».
  2. У вікні, введіть один з параметрів вашого замовлення:

Скільки коштує надіслати посилку через постамат?

Скільки коштує відправка через постамат? Ціна відправлення залежить від обсягу посилки та від відстані. Ціна варіюється від 250 до 350 рублів. Кінцева ціна відобразиться в інтернет-магазині або на дисплеї постамата.

Як користуватись Постаматом Сберлогістика?

Скористайтеся пошуком та знайдіть Shiptor серед постачальників послуг:

  1. Введіть номер замовлення із SMS та натисніть Далі:
  2. Перевірте номер та натисніть Далі:
  3. Внесіть гроші та натисніть Оплатити:
  4. Після оплати введіть код із SMS у постаматі. Змінено 24.07.2019 – Ілля

Що буде, якщо не забрати посилку з Постамата?

Якщо ви не забрали замовлення в постамате, це замовлення перейде в розряд незатребуваних і буде повернутий в інтернет-магазин та анульований. Після повернення товару та ануляції замовлення, кошти за товар буде повернено в установленому порядку.

Чи можна продовжити термін зберігання в Пікпоінті?

Звертаємо Вашу увагу, що продовжити термін зберігання замовлення можна, можливо самостійно на сайті http://pickpoint.ru/ , або завантаживши мобільний додаток PickPoint. Надія, добрий день! Компанія PickPoint здійснює доставку замовлень лише по Росії.

Що буде, якщо не забрати замовлення в Постаматі?

Якщо ви не забрали замовлення у постаматі, даний замовлення перейде в розряд незатребуваних і буде повернутий в інтернет-магазин та анульований. Після повернення товару та ануляції замовлення, кошти за товар буде повернено в установленому порядку.